Saturday, 10 March 2012

♥8 MAC 2012 ♥

assalamualaikum w.b.t .. lame betol aku x care kt blog ny .. kecian betol laa .. em .. ary ny aku nk cite bende cket .. tajuk aku ary ny 8 MAC 2012 .. mesty korang tertanye tanye kan kenapa tajuk aku berbentuk tarikh .. em korang nk thu ek .. sebenarnye tarikh tu amat bermakna buat aku .. tarikh tu juga tarikh bersejarah buat aku .. pada 8 MAC 2012 sekolah aku ada buat mesyuarat agong PIBG .. awal giler buat .. haha .. kalaau mesyuarat agong PIBG mesty ade penyampaian hadiah untuk pelajar2 terbaik .. allahamdulillah .. aku tersenarai dalam 20 pelajar terbaik.. terima kasih ya allah .. hal ini akan membuat aku lebih berusaha untuk mendapat yg lebih baik .. insyaallah .. aku akan berusaha semampu aku .. pda ary ny aku dapat frame gmbar .. pehimi bg kt aku .. aku xsbar nk balik tunjuk kt ma ..wan dah tengok aku naik pentas terima hadiah .. ma je x g .. blik je umah aku terus letak frame tu ats meja .. aku xsbr nk tunggu ma balik .. tp mase tu aku demam campak .. balik sekolah aku mkn , pas makan aku teros tdo .. bngun je tengok ma dah balik .. erm .. sedih betol xdapat gtau ma .. tp xpelah .. ma dah tengok frame tu .. mesty ma dan wan heppy .. insyaalllah ma wan ,, da akan buat yg lebih baik pada ary2 esok .. da akan buat wan dan ma bangga dengan da .. insyaallah .. da sayang ma dan wan .. maafkan da lau banyak lukakan haty ma dan wan .. love u so much ..

No comments:

Post a Comment