Wednesday, 14 December 2011

SAYA SAYANG AWAK TERAMAT SANGAT !! PLEASE!! DON'T LEAVE MEE !!

Dahulu kau mencintaiku Dahulu kau menginginkanku Meskipun tak pernah ada jawabku Tak berniat kau tinggalkan aku Sekarang kau pergi menjauh Sekarang kau tinggalkan aku Disaat ku mulai mengharapkanmu Dan kumohon maafkan aku Aku menyesal tlah membuatmu menangis Dan biarkan memilih yang lain Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu Pasti itu terbaik untukmu Janganlah lagi kau mengingatku kembali Aku bukanlah untukmu Meski ku memohon dan meminta hatimu Jangan pernah tinggalkan dirinya Untuk diriku . ~aku bukan untuk muu =(

awak . kenapa awk selalu sakitkan ati saya ? kenapa awak xseperti awak yg dulu ? kenapa awak berubah wak ? awak dah bosan ke layan karenah saya ? awak dah bosan ke bersama saya ari2 ? awak dah bosan ke tatap muke saya hari2 ? awak dah bosan ke mencintai saya ? awak dah bosan kee menyanyagi saya ? awak dah bosan ke sume tu ? kenapa awak xsperti dulu ? saya tahu semua manusia berubah . tp wak kenapa awak berubah ke arah ni ? awak . awakk tahhu x ? saya terima awak mase 26.06.2010 kerana saya btol2 yakin yang awak boleh bahagiakan saya dan xkan sakitkan ati saya sepertimana ex2 saya lakukan pada saya . saya ikhlas terima awak mase tu . ikhlas sangat2 . mase tu saya yakin yang saya akan bahagia bile bersama awak  . sebab apa ? sebab awak x putus asa megejar saya . dari tingkatan 1 hingga lah saya terima awak . tp saya xtahu apa yang awak pikir . dan saya xtahu ati awak cmne . saya xtahu awak ikhlas terima saya or tak . atau awak just nk maenkan perasaan saya sepertimana awak permainka perasaan kawan2 saya . awak . saya hepi sangat2 dpt kenal awak . dapat kenal dgn lebih rapat lg . saya hepi sngt2 dapat awak . dulu awak selalu hepikan saya . awak selalu buat saya gembira walaupun saat tu saya sedang bersedih . awak selalu ambil berat tetang saya . saya suka sangat2 keprihatinan awak . dulu kalau time kite jumpe . awak always kacau saya . walaupun saya marah awak kacau saya tapi awak tetap lakukan itu . saya pun xtahu nape . tp awak xtahu perasaan saya masa tu . saya hepy sngt2 wak . saya rasa cm diri saya dibelai dimanjai dan disayangi . saya hepy sgt2 bile bersama awak . tapi sekarang sume tu daa xde wak . :'( . kita asyik bertekak siag malam . asyik bergaduh siang malam . asyik bertegkar siang malam .  kalau ada masalah selalu jee kita gaduh . xdpt selesaikan dgn baik . last2 kes tu senyap gtu jee . xde sape yg minta maaf . hubungan kita jauh berbeza dari hubungan kita yang dulu . jauh sngt2 berbeza . tp saya amat sayangkan hubunga kita . walaupun kita asyik bertengkar setiap ari . itu akn mengajar kita erti kesabaran . dan insyaallah saya akan pertahankan hubunga kita semampu saya . INSYAALLAH . AMINN . SAYA AMAT SAYANGKAN AWAK !! SAYA SAYANG AWAK SNGT2 !!

~~awak tlng paham perasaan saya . saya xnak kita asyik bertengkar . ia akan menyeksakan saya dan juga awak . saya xnak perkara yang sama berlaku . awak . kalau awak btol2 dah xsayang saya . awak lepaskan lah saya . saya xsanggup lg tok menderita . cukuplah laki2 tu buat saya menderita merana . tp kali ni saya arap2 sngt2 awak xkn meghampakan harapan saya . awak . seandainya kita xdijodohkan . awak cari lah pengganti yang jauh lebih baik dari saya . awak cari lah wanita yang soleh dan yang akan boleh membimbing awak dengan baik . saya tumpang bahagia bila awak bahagia . tp saya nak awk tahu . walau apapun terjadi saya tetap sayangkan awak sampai bila2 .! seandainya kita putus . saya xkn cari org lain . dan saya aka setia menanti awak ,tu JANJI SAYA ! saya terlanjur sayangkan awak dan cintakan awak . awak lah org terakhir yang akan saya cintai . 

-----> #cintakuhanyauntukmu :'(

No comments:

Post a Comment